05:04 | سه شنبه 8 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت مواد غذایی

نرخ تورم ترکیه به بیش از ۲۰ درصد برگشت
پایگاه خبری راد: افزایش چشمگیر بهای مواد غذایی در ترکیه، روند کاهشی تورم در این کشور را متوقف کرد.
آیا در شب عید کمبود مواد غذایی وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این‌که زمستان و ایام شب سال نو کمبودی در مواد غذایی وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در پی نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد غذایی رشد فزاینده‌ای به خود گرفته که این موضوع در برخی اقلام همچنان ادامه دارد و کاهش قدرت خرید مردم را به‌دنبال داشته است.
کاهش سوء تغذیه و افزایش چاقی در کودکان ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش سوء تغذیه در کودکان کشور، در عین حال از افزایش چاقی و اضافه وزن در آنها ابراز نگرانی کرد.
کارخانه‌ها گران می‌فروشند یا مغازه‌ها؟!
پایگاه خبری راد: فروش یک محصول توسط تولیدکنندگان به واحدهای صنفی معادل قیمت درج شده روی محصول یا با قیمتی بسیار نزدیک به قیمت نهایی، نرخ گذاری محصولات را با چالشی جدی مواجه کرده است و بعضا شاهد فروش اقلام مختلف با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده روی محصولات هستیم.
تاجران روسی در حال خرید کنسروها و رب‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران گفت: در بازار دو نوع رب داریم؛ یکی رب امسالی و دیگری اسپ‌ تیک یا پارسالی که بیشتر برای تنظیم بازار و درست کردن سس به کار می‌رود اما با کاهش ارزش پول ایران، تاجران افغانستان و روسیه مقدار زیادی از این محصول را خریداری کردند.
ارزان‌ترین کشورها برای سفرهای طولانی/ ایران در صدر
پایگاه خبری راد: روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» درحالی ارزان‌ترین مقاصد را برای سفرهای طولانی‌مدت پیشنهاد کرده که در بین آن‌ها ایران به عنوان انتخاب نخست پیشنهادی به «گردشگران مقتصد» معرفی شده، این درحالی است که وزارت خارجه انگلیس اخیرا به شهروندان دو تابعیتی برای سفر به ایران هشدار داده است.
پاپی‌زاده: عملکرد کرباسیان باعث بهبود نیافتن وضعیت معیشت و افزایش بیکاری شد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عملکرد وزیر اقتصاد باعث اجرایی نشدن مهم‌ترین دغدغه رهبری یعنی بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری شد، گفت: اگر این زلزله اقتصادی در هر کشوری رخ می‌داد مدیران ارشد اقتصادی عذرخواهی می‌کردند اما انگار فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان کشور ما وجود ندارد.
ثابت ماندن قیمت‌ مواد غذایی ممکن نبود
پایگاه خبری راد: رییس کانون صنایع غذایی از تعدیل نیرو در برخی کارخانه‌های مطرح خبر داد و گفت: امکان ثابت نگه داشتن قیمت مواد غذایی در شرایط فعلی بیش از این وجود نداشت و افزایش ۲۲ تا ۳۲ درصدی قیمت لبنیات، منصفانه است.
با گران‌ترین شهرهای جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: شهرهای سوئیسی و آسیایی در صدر گران ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار دارند.
تهدید صندوق بین‌المللی پول برای سلب حق رای ونزوئلا
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول در بیانیه‌ای تایید کرد حق رای ونزوئلا در سیاست گذاری این گروه مالی، به دلیل خودداری این کشور از فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز صندوق سلب می شود.
افتتاح تونل آرش و اسفندیار تا پایان اردیبهشت
پایگاه خبری راد: سرپرست شهردار تهران شب گذشته در بازدید شبانه و سرزده از سطح شهر تهران از برخی پروژه‌ها بازدید کرد و با مشکلات و مسائل شهر تهران در شب آشنا شد.
کاهش قیمت جهانی مواد غذایی برای سومین ماه متوالی
پایگاه خبری راد: سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی با کاهش قیمت همه محصولات کشاورزی بجز گوشت، در آوریل برای سومین ماه متوالی کاهش یافت.
صفحه قبل | صفحه بعد